Laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Ellen Spek - WaarBenJij.nu Laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Ellen Spek - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Ellen

04 Mei 2014 | Nederland, Rotterdam

Mijn reis gaat bijna beginnen. 7 maanden helemaal op mezelf aangewezen, heerlijk rondreizen door verschillende landen. Hier en daar wat vrijwilligerswerk doen, veel nieuwe mensen en nieuwe culturen leren kennen en genieten van alles om mij heen. Net mijn tas ingepakt, door alles wat last minute is toegevoegd toch 14 kilo backpack en 3,5 kilo handtas geworden. Ik kan er altijd tijdens mijn reis nog van alles uitgooien. Nu alleen nog mijn eticket uitprinten en vroeg naar bed. Tot over 196 dagen, mede dankzij het beschermengeltje van Bep.

• 04 Mei 2014 - 20:49

Saskia:

Lieve Ellen,
    heel veel plezier op je avontuur ik ben benieuwd naar al je avonturen.
    Geniet ervan.
    Groetjes Saskia

• 04 Mei 2014 - 21:38

Marianne:

Lieve Ellen veel plezier en geniet van alles wat je gaat zien en kom weer gezond terug groetjes van ons

• 04 Mei 2014 - 21:48

Simone :

Wat gaaf Ellen! Heel veel plezier!!

• 04 Mei 2014 - 22:39

Angela:

Lieve Ellen,

Heel plezier en geniet van deze indrukwekkende reis!

Groetjes Angela en familie

• 04 Mei 2014 - 23:23

Caroline:

Een hele goede reis en heel erg veel plezier!! Benieuwd naar je avonturen! Liefs X het surfdisaster

• 05 Mei 2014 - 00:13

Ivette Elson:

Hai ellen
    Heel veel plezier, geniet ervan weer een ervaring rijker voorzichtig en tot over196 dagen xx